Jag ska prata om optimering på emeet

Om en vecka träffas en massa ehandelsnördar i Solna för att byta erfaranheter om allt som har med ehandel att göra. Sjukt bra initiativ från drivna människor . Upplägget bygger på att man pratar om det som deltagarna vill prata om så jag har förberett min lista:

  1. Hur jobbar företag med konverteringsoptimering?
  2. Olika erfarenheter och case från A/B tester
  3. Segmentering, vilka segment har varit mest framgångsrika att optimera för och hur gjorde man då?
  4. När kan man sätta igång med konverteringsoptimering
  5. Tycker företagen att konverteringsoptimering är något viktigt som är värt att lägga tid på eller hur prioriterat är det egentligen?
  6. Hur man får trafiken från sociala nätverk att konvertera
  7. Var börjar andra när de startar upp konverteringsoptimering?
  8. Helt enkelt vill jag veta om alla andras erfarenheter och kunskap!!
Den finns en lista på alla företag som kommer att vara där så den kan man span på innan för att bli pepp!

Vad vill du diskutera på emeet??

3 thoughts on “Jag ska prata om optimering på emeet

Kommentera

