Insights workshop -öppen demo av tester

Jag älskar demos och hack days. Det är inte så ofta en konsult som jag (som inte sitter heltid hos kunder) får vara med på sånt. Så jag hittade på en egen typ av demo för konverteringoptimering. Skoja. Det var inte därför.

För att få igång snacket, mindset och lärandet om användaren lite bredare i företagen så vill jag alltid bjuda in så många som möjligt till någon typ av tillställning där man kan prata om testresultat och all analys som har gjorts för att få till dem. I min hjälpreda för konverteringsprocess finns ett steg som jag kallat för Share insights så jag tog fram konceptet Insights workshops för att göra det lite roligare och djupare än att bara skicka ut mail.

optimization-process-methods-and-tools

Varmt välkommen att anamma konceptet, här är grunden, gör det till ditt eget

conversion-optimization-process-infograph

 

 

 

 

Kommentera

